Säker häst

Hej idag kl Halv nio åkte jag mamma och min syster upp till stallet vi satte på tranporten, lastade Mimmi och åkte till sveden. där lyssnade jag på en föreläsning ''säkerhäst'' av ulla-carin Carlson- Lindkvist som har tränat polishästen utter. sedan red vi och skulle ta oss över olika ''hinder'' Tex. Gå över: bommar som ''rörde sej'', Plastband som''rörde sej'' gå igenom en sak med typ två ''bilder'' som satt fast på två hinderstöd var som stod mittemot varanndra och då skulle man gå igenom dom, assta en kudde till varanndra, och Mimmi var s*it duktig. jag e så nöjd:D<33
Älskar dej jätte mkt. Vid ca halv fem åkte vi ifrån sveden och då var Linnèa med. Då mockade vi och packade hö. sedan komm hennes Mamma och hon åkte hem.
Sedan handlade vi mat och åt framför tv:n och nu ska jag gå och lägga mej.
För imorgon ska jag vara på sveden före nio och sedan ska jag kolla på Linnea när hon tävlar Dressyr i Leksand:D

GOD NATT (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0