Red igår.

Igår Red jag på Mimmi. Först skrittade jag och min lilla syster ut i kanske en halv timme. jag travade lite också sedan red jag på en volt vid fårladan som fins där vi har våra hästar. det gick super bra hon var jäte fin men min lilla fega ponny var rädd för en korn hahha. det var tre stycken ''hallonröda'' och en som hade blekits och näe jag och Mimmi kom galoperande och skulle runda den kornen så svängde jag henne så hon skulle gå utanför den men då drog hon så att hon sprang på kornen så gjorde hon några gånger. sedan började hon slänga sej istället. jag vet inte vad det var med henne. men bortsätt från kornen var hon jäte duktig!:D jag e så nöjd<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jordens undergång.

Vad tror du? Vad tycker du?

Var med och hissa eller dissa i min blogg idag :)

2011-05-21 @ 09:12:13
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0