Här e det dåligt väder!

Idag följde Maja med mej till stallet hon skulle rida Charisma, men när hon skulle kratcha hovarna så märkte hon att Charisma bara hade enhalv sko :O så hon och min lillasyster körde Tessy och jag red Mimmi vi skrittade ut en liten sväng ed lite trav och sedan red jag utanför fårladan. Jag och Mimmi skrittade, Travade, Galopperade över bommar. hahha hon e så feg. Asåå det var helt sjukt vi brukar rida på en volt när vi rider utanför fårladan och idag så genade hon vid ett ställe så då skulle jag rida ut lite där och då var det en gräs plätt som var lägre ut än det andra gräset, och när jag skulle rida över den gräs plätten så ville inte min FEG lilla häst gå så hon tvär stannade! :O också var det en gran som hade blåsigt ner där vi skrittade ut men den ville ju såklart inte Mimmi hoppa över. Hahha jag ska bara berätta en sak till: sedan när vi red där vid fårladan så var det ett får som ''lät'' (jag vet inte vad det heter när dom låter)och då blev Mimmi skit rädd och typ stack iväg! jag ba ööh??
hahha, nej nu tror jag att jag ska gå och sova


Puss(L)
3 Bilder sedan idag

Kommentarer
Postat av: Linnea Tysklind

nääää vad söta ni är tillsammans som gjorda för varandra <3

2011-05-27 @ 11:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0