HAHA...

jag e så sjukt irriterad på charlie hon äter inte maten och hon har inte bajsat
jag får allvarligt D-A-M-P!

men nu ska vi vara glada
eller dethär var så sjukt kul
Linn(minlillasyster)var sur för hon satt vid datorn och hade nyss kommit hem ifrån sin gymnasik och klockan var då 20 i 8
jag-nu går du in i duschen Linn
Linn-neej!!
Jag-JO nu!!
Linn-NEJ!
Också fick jag henne halvvägs till dushen
Linn-Då går jag och sejer till Pappa!
Jag-Nej han pratar med Ausa
hahha då sa Linn
Linn-OCH DET HETER INTE A-USA!!!! DET HETER U-S-A!!
hahha det var så sjukt kul

fast det var ju inte så glatt för linn var ju sur men iaf!
fattar ni vad det står i detta innläg det känns lite rörigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0