Dagen igår

Okej jag ska försöka skärpa mej med lite lägre och intresantare innlägg
Dagen igår
Skolan var väll rätt okej fasst jag fattade värkerligen inte ett skit på matten förens mimmi kom och hjälpte mej men när mimmi hade gätt mej en bra ide så kom Alicia och förstörde!nerå
också hade vi sljöd och jag fortsatte på mitt shabral till mimmi det är vitt och ska ha rosa kanter sedan ska jag brodera Money Maker på sidan:D
när jag kom hem sundade jag mej att äta och sedan åkte jag till sveden derekt.
Ridningen är jag riktig nöjd med jag lärde mej att få mimmi lite lungare i traven vi tränade skänkelvikning och jag tkr att skälva övningen inte gick så bra men annars gick det bra(ni behöver inte fatta:D)hehe.
när jag kom hem satte jag mej i soffan och åt ngn korv med pasta och sås.också tittade jag på halv åtta hos mej, 112 på liv och död och det okända sedan ducshade jag och gick och la mej.
Därför hann jag inte blogga igår men idag tror jag att jag ska på stan med mimmi och Alicia jag ska ringa Alicia snart och fråga om hon vill med:D

jag bloggar väll mer senare idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0