Stockholm fredag

Hej.
Jag har varit i stockholom på värmdö under heljen så jag har inte hunnit blogga.

Fredag:
Vi åkte hemifrån ca halv elva. vid ca 11.40 kom vi till sala och då åt vi på måns ols där åt vi revbensspjäll och potatis och köttfärslimpa och potatis och sås. När vi recis kommit in i stockholm åkte vi förbi ett ställe med 1000 godissorter!!. Vi kom till värmdö kl 15.30 och vi gick direkt ner och badade. det var ca 10-14 grader i vattnet men det var endå världigt skönt. när vi badat duchade jag av mej eftersom det är saltvatten. och sedan gick jag ut och satte mej med dom andra. när vi suttit ute och pratat en stund då gick vi ner och åt mat. vi åt typ snitzel, potatisgratäng och ngn sås som jag inte vat vad den heter. det var jäte gått men eftersom jag ätit så mkt på förmiddan så åt jag inte så jäte mkt. Sedan gick vi upp til husen och satte oss ute. och spelade wollyboll, tennis , hoppade hopprep och massa sådant. efter några timmar så gick vi in och satte oss för då började det bli kallt. sedan gick jag och la mej och splade nintendo. jag somnade kanske vi halv tolv- tolv.

Lite bilder:

När vi äter mat


Spelar kubb


Spelar kubb


spelar wolleyboll och Tennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0