Göteborg

Heii allihopa nu e jag tillbax ifrån Göreborg:D

Fredag:På frdagen åkte vi iväg klockan halv åtta
När vi hade åkt in i Göteborg finns det en godis ''affär'' med 400 godissorter.
vi bodde på ett hotell som jag inte kommer ihåg vad det heter.
när vi kommit till hotellet så gick vi nästan direkt ner och åt på mc donalds och sedan gick vi in i skandinavium och gick på mässan:D
klockan sex började hästshowen dom första två timmarna var det hoppning 150 cm.
Där var bla.Malin Bayad, Svante Johanson, Lisen Bratt Fredricsson, Alexander Zetterman med.
Sedan var det voltige där några ifrån typ landslaget var med Voltige är ju as coolt!
Sedan var det hoppning som slutade med att dom hoppade 1.85!
sedan gick vi till hotellet och kollade slutet på let's dance.
Kommer bilder senare idag för kameran ligger i bilen och mamma e och jobbar.


Lördag: På lördagen Shoppade vi jag köpte en tröja på Gina och ett par mjukis byxor på Cubus och en mössa på inter sport
Bilder kommer sedan
Och på kvällen åt vi på Hard Rock Cafe men jag har inga bilder där ifrån för jag hade inte kameran med
Sedan hann vi se lite på melodifestivalen.

Söndag: På söndagen när vi hade ätit frukost kom mammas kompis och hämtade oss så åkte vi hem till dom och tittade hur dom bodde lite snabbt sedan åkte vi till Öckerö och träffade EMMA!:D<33 gud vad kul det var att se henne igen!
hos Emma åt vi mat och gick till hennes och hennes lilla systers skolgårdar typ.
vi kom hem till Falun igen klockan halv elva hehe

och idag skulle jag upp till tranläkaren klockan halv tio :O

Jag måste bara seja att hotell frukost e så sjukt gott!

puss hejdå:*
kommer bilder sedan när mamma har kommit hem villket betyder typ klockan halv tolv!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0