Ridlektionen

Hej jag har varit och ridit nu det gick super bra vi va typ på volterna å minska å öka dom å typ sånt. Mimmi va jätte fin å duktig bara ett glädje skutt en gång :)

Jag måste bara berätta att när jag skulle gå ut å hämta Mimmi i hagen ärre så jä*la geggigt så jag ropa på henne så kom Charisma så sa jag åt henne å gå bort så gick hon också fortsätter jag å ropa å då kommer Mimmi men Tessy hinner före å så fåt jag bort Tessy  ådå går Mimmi å Charisma kommer igen å då blir jag typ lite sur så då tänker att jag går väll in å hämtar Mimmi då å det ä ju så geggit i hagen å jag hade inte gummistövlarna på mej så då när jag gick in så fastnar jag med skon i geggan å drar upp foten så skon fastnar i geggan så trampar jag med strumpan i geggan smart som man är...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0