Ridning

Idag har jag tagit en privatlektion på Mimmi kuul! Tränade typ övergångar det gick skit bra tkr jag iaf. Hon har ju stått hela veckan eftersom det varit teorivecka så jag trode hon skulle vara piggare. Det ända var väll att hon vart lite busig i galoppen en gång men jag är nöjd!!
och jag vill så jäkla gärna köpa henne!!!:(men det kommer nog ALDRIG hända!:(

när jag ridit klart också åkte vi och köpte mat på ICA Maxi sedan åkte vi upp till våra hästar Linn red Tessy och jag ledde henne vi skrittade och travade.

Jag har varit i stallet från klockan 09.45 till klockan 16.10.

Snart ska jag äta och sedan ska jag kolla på körslaget.

Kommentarer
Postat av: Maja J (photobytekla)

Tack så mkt!

2011-04-02 @ 19:03:17
URL: http://photobytekla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0