Mitt lov hittills

HEJ föelåt jäyye mkt att jag inte har bloggat
men jag har inte haft tid detta är vad jag gjorde på 
Fredagen:
var på sveden och red Mimmi med Linnèa.Linnèa följde med hem och red Tessy
Haft främande

Lördagen:
Åt mat hos farmor och farfar
hahha det var typ det ända speciella annars solade jag bara

Söndagen:
Åkte ut till tänger och hade Tessy med oss det tog 20 min aatt få tag på hene i hagen eftersom hon bara busade:D
Hjälpte Linn att rida i tänger
JAG red på Tessy i tänger eftersom hon bråkade med Linn:)
Var med Maja   Och Maja doppade sej!! det  var 12.5 gfrader i vattnet vi trode det var kallare
Sedan red jag ut på Mimmi med Linnèa och Carola.
Kom hem ca 20.30

Idag har jag ingenaning om vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0